Podle březnového prohlášení generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Petra Laušmana chybí na rozestavěné dálnice a rychlostní komunikace v Česku 12 miliard korun. Dálnice D11 se na nich podílí dvěma miliardami korun.

Pokud se peníze neseženou, bude to už několikátý skandál, který bude stavbu dálnice provázet. Nedávno vyšlo například najevo, že úsek dálnice v okolí Kolína, který měl být dokončen se zahájením provozu automobilky TPCA, bude hotový až na konci roku 2005 a navíc pouze v polovičním profilu.

Celý úsek dálnice má být dokončen do roku 2006, mnohé pozemky ale stát zatím vůbec nevykoupil od jejich majitelů. Pokud se stát nedohodne na výkupu pozemků od Ludmily Havránkové a ekologických aktivistů, hrozí, že stavba bude zastavena sedm kilometrů před Hradcem. Dál pak má pokračovat k polským hranicím. Dálnice má celkem být dlouhá 154 kilometrů, v provozu je zatím 42 kilometrů.

Stavby dálnic financuje Státní fond dopravní infrastruktury, do něj jde část peněz z výběru dálničních známek a také část příjmů z privatizace. Je pravděpodobné, že Fond dostane i část výnosu z nedávného prodeje Českého Telecomu.