"Výsledky za rok 2004 nás opravdu zklamaly," řekl šéf společnosti Jacques Gounon. Firmě se podle něj nedaří především proto, že není schopná konkurovat trajektům v přepravě aut a nákladů. Levné letenky diskontních přepravců navíc podmořskému kanálu ubírají i cestující jednotlivce.

Ztráta společnosti za loňský rok se snížila na 570 miliónů liber (asi 25 miliard korun) z předloňských 1,3 miliardy liber. Podle společnosti za to může právě to, že firma nesplácela úroky a také omezila provoz.

Na začátku roku tržby stouply

Podle Gougona se situace vylepšila v prvním čtvrtletí roku 2005. Tržby stouply meziročně o čtyři procenta na 190 miliónů eur. Zvýšila se hlavně přeprava aut a nákladů, protože společnost vypsala mimořádné slevy na přepravné.

Společnost požádala své věřitele, aby mohla ze svých dluhů odepsat 3,5 miliard liber, u nichž není schopná splácet ani úroky. Pokud se tak nestane, nebude firma schopná splatit ani zbývající pohledávky.

;

.: Eurotunel (žlutá blikající linka) mezi francouzským Calias a britským Folkestonem cestující příliš nevyužívají. Na vině jsou drahé jízdenky.

Tunel byl s velkou slávou otevřen v roce 1994 a vede 25 až 40 metrů pod mořským dnem mezi přístavními městy Calais ve Francii a Dover ve Velké Británii. Když se tunel stavěl, očekávalo se, že jej bude využívat mnohem více lidí, než je skutečnost.

Doba cesty mezi oběma zeměmi se zkrátila z více než hodiny na půlhodinu. Turisté ale kvůli romantice dávají často přednost cestě trajektem nebo do Británie letí letadlem.