Hlavní obsah

Škoda Auto plánuje v Číně rozvoj a další investice

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Škoda Auto plánuje další dlouhodobý rozvoj na čínském trhu a bude pokračovat v investicích v Číně, která je největším trhem značky. Výroky prezidenta Miloše Zemana, že by Čína kvůli sporu o používání technologií Huawei a ZTE ve veřejné sféře přistoupila k sankcím, nebude Škoda Auto blíže komentovat, uvedl vedoucí komunikace podniku Tomáš Kotera.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Škoda Auto plánuje další dlouhodobý rozvoj na čínském trhu a výroky prezidenta Zemana nehodlá komentovat.

Článek

Podle Zemana se Čína chystá vůči Praze přijmout odvetná opatření kvůli předvánočnímu varování bezpečnostních úřadů, že používání softwaru i hardwaru firem Huawei a ZTE představuje bezpečnostní hrozbu.

Zeman prohlásil, že v ohrožení jsou mimo jiné investice automobilky Škody Auto v Číně. Prezidentova slova následně popřel premiér Andrej Babiš (ANO). Vláda podle něj takové informace nemá. [celá zpráva]

„Čína je největším trhem značky Škoda a důležitý pilíř jejího dalšího růstu. V roce 2018 dosáhla Škoda v Číně nejlepšího výsledku v historii a tamním zákazníkům dodala celkem 341 000 vozů,” uvedl Kotera.

Čína je největším trhem značky Škoda a důležitý pilíř jejího dalšího růstu
Tomáš Kotera, Škoda Auto

„Škoda plánuje další dlouhodobý rozvoj na čínském trhu. Budeme i nadále pokračovat v investicích v Číně a čínským zákazníkům nabízet prvotřídní produkty a služby. Prosíme o pochopení, ale tuto záležitost nebudeme blíže komentovat,” dodal.

Varování vydal Úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB), o potenciálním nebezpečí ze strany Číny se zmiňovala i Bezpečnostní informační služba (BIS).

Foto: Škoda Auto

Výrobní linka firem Shanghai Volkswagen a Škoda Auto.

Loni měla Škoda v Číně nejlepší rok v historii

Škoda loni dosáhla v Číně nejlepšího výsledku v historii a tamním zákazníkům dodala 341 tisíc vozů, meziročně o 4,9 procenta víc. Celosvětově firma zákazníkům loni dodala 1,25 milionu vozidel.

„Čína je největším trhem značky Škoda a důležitý pilíř jejího dalšího růstu,” připomněl Kotera.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám