Firma se usídlila například ve Francii, kam prodala školní autobusy, v Itálii, zemích Beneluxu a začala pronikat i do severských zemí. Autobusy vyváží například do Finska. "Podařilo se nám rovněž vyhrát výběrové řízení na tři roky v dopravním podniku v Reykjavíku, to znamená, že jsme prakticky obsadili trh městských autobusů na Islandu," řekl obchodní ředitel firmy Petr Rusek.

V roce 2005 by Karosa chtěla prodat podobný počet autobusů, i přesto, že předpokládá, že trh se dočasně nasytil a prodej vozů v Evropě klesne asi o desetinu.

Do zahraničí firma vyváží hlavně autobusy na plynový pohon, prodala jich už 2500, odebírá je hlavně Řecko a Itálie. Jejich provoz je výhodnější než provoz vozů na naftu. V ČR o vozy na plynový pohon této značky není příliš zájem. Dopravci dávají přednost konkurenčním firmám, protože ceny Karosy jsou pro ně vysoké. Například nový nízkopodlažní vůz typu Iveco Agora, je přijde na 6,35 miliónu korun. Konkurenční autobusy, například Ekobus, jsou levnější.

Český výrobce autobusů se v roce 1993 sloučil s firmou Renault, která posléze s firmou Iveco založila podnik Irisbus. Z něj nyní Renault odešel a Irisbus, jehož součástí Karosa je, teď ovládá Iveco.