Na tato auta je možné nově uplatnit odpočet DPH a jejich prodej tak narostl téměř o polovinu, lidé jich loni koupili 26 734.

Nejprodávanější značkou osobních aut byla, podobně jako předchozí roky, mladoboleslavská Škoda Auto. V ČR prodala 64 500 vozů, prodej jí tak klesl o 9,6 procenta, přesto si udržela téměř polovinu trhu (48,5%) s novými osobními auty.

Druhou nejprodávanější značkou byl Volkswagen s odbytem 9098 vozů, následoval Peugeot, který prodal 6309. Čtvrtý byl Ford s prodejem 6047 vozů a pátý Renault s odbytem 6000 osobních vozů.

Prodej nových aut v roce 2004
pořadí značka podíl na trhu nových prodaných vozů(v%) počet prodaných vozů 2004 počet prodaných vozů 2003
1. Škoda 48,51 64 500 71 375
2. Volkswagen 6,84 9098 7640
3. Peugeot 4,74 6309 8732
4. Ford 4,55 6047 6580
5. Renault 4,51 6000 9143
6. Hyundai 3,71 4931 4902
7. Opel 3,24 4302 6325
8. Toyota 3,02 4010 4157
9. Citroën 2,58 3436 4493
10. Seat 2,22 2946 3105
Zdroj: Svaz dovozců automobilů