Škoda Auto prodala v září 48 515, což je ve srovnání s minulým rokem o 11,1 % méně. Podíl mladoboleslavské automobilky na domácím trhu zůstal prakticky beze změny a činí 48,89 procent. Druhým největším prodejcem automobilů zůstává Volkswagen, který prodal o 4,77 procent více vozů než před rokem. S 6066 prodanými vozy mu tak patří 6,11 procent trhu.

Třetí příčku získal Ford, který prodal 4837 automobilů, což je o necelé dvě procenta více než v září 2003. Poslední sledovanou automobilkou, která zaznamenala nárůst prodejů, je Daewoo, jejíž vozy se od října prodávají pod značkou Chevrolet. Korejská automobilka prodala 1972 vozů, což představuje nárůst o 57,38 procent.

Na opačném konci žebříčku z hlediska vývoje prodejů je Opel/GM, který oproti září loňského roku prodal o 40,43 procenta méně vozů. S 2982 automobily to stačilo na sedmé místo a 3% podíl na trhu.

 

Pokles prodeje automobilů v ČR v meziročním srovnání 2003/04 (v %)
Leden - 11,66
Únor - 10,84
Březen - 10,36
Duben - 10,50
Květen - 11,42
Červen - 11,78
Červenec - 12,17
Srpen - 11,90
Září - 12,18