Japonská firma přeplatila největší německé vydavatelství  novin Axel Springer, které o koupi také jednalo. Vydavatel deníků Bild nebo Die Welt ve čtvrtek v krátkém prohlášení potvrdil, že FT nekoupí.

Média spekulovala, že mezi zájemci byly i velké agentury zaměřené na ekonomické zpravodajství, Bloomberg a Thomson Reuters.

FT na webu uvedly, že prodej se má týkat i několika dalších ekonomických titulů vydavatelství. Podle Reuters ale není součástí prodej padesátiprocentního podílu ve firmě Economist Group, která vydává časopis The Economist.