Ačkoli v poslední sezóně klub z Old Traffordu opět nezískal žádnou trofej, vyčíslili hodnotu jeho klubové značky na 1,2 miliardy dolarů (29,4 miliardy korun). Oproti předchozímu roku je to nárůst o 64 procent.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Na třetím místě skončil Real Madrid. Barcelona, která vyhrála v sobotu Ligu mistrů, si oproti minulému roku pohoršila o dvě příčky a skončila šestá s oceněním 773 miliónů dolarů (18,95 miliardy korun).

Španělský deník Sport nedávno naznačil, že Manchester United přišel kvůli posledním neplodným sezónám o část fanoušků. “I když můžeme věřit posledním zprávám o poklesu počtu fanoušků, Manchester United si udržuje zástupy příznivců v Indii, Jihovýchodní Asii a Číně. S nimi dohromady má přes půl miliardy fanoušků a nezdá se, že by přicházel o sponzory,“ uvádí ve své zprávě Brand Finance.

Za obnovenou finanční silou klubu podle studie stojí nová sedmiletá sponzorská smlouva se značkou automobilů Chevrolet (americké automobilky GM) a výrobcem sportovního oblečení Adidas, i podíl na příjmech z vysílacích práv anglické Premier League, nejsledovanější ligy světa.