Na jednání řidiče služby PPL, který místo toho, aby balík ze schodů snesl, ho z nich strčil dolů, si stěžoval vedoucí obchodu v Praze.

Upozornil, že po úzkých schodech sotva projdou dvě osoby vedle sebe. „Ve chvíli, kdy letěl balík, jít proti balíku dítě, tak dnes asi řešíme i ublížení na zdraví,“ řekl Jan Charvát, manager obchodu s golfovým vybavením na Praze 10.

„Po prostudování stížnosti musíme konstatovat, že způsob předání balíku na videu neodpovídá postupům PPL. Podle informace z provozu již bylo toto pochybení řešeno podle interních postupů PPL,“ řekl Novinkám mluvčí PPL Milan Loidl.

Ke dveřím si balíky sneste sami

Podle Charváta nešlo o jediný nedostatek, který s PPL musel řešit, ačkoli firmě platí kolem 80 tisíc korun měsíčně. Jiný pracovník zásilkové služby odmítal převzít balíky vyskládané v prvním patře s tím, že mají být umístěné za prvními uzamykatelnými dveřmi - tedy v přízemí.

Golfový obchod argumentuje tím, že v přízemí pod schody jednak není místo, vchodové dveře navíc přes den nechává otevřené, takže by balíčky mohl vzít někdo cizí.

„Pokud jde o místo pro převzetí zásilek, které je hlavním předmětem sporu, i zde přiznáváme chybu. Na začátku spolupráce nebo případně po prvních problémech měl být domluven a písemně potvrzen postup, na kterém by se všichni shodli. Zástupce vedení PPL bude pana Charváta kontaktovat s cílem omluvit se a najít řešení přijatelné pro obě strany,” dodal Loidl.