Czech Event Production získá stoprocentní podíl ve společnosti M Marketing, která Českou Miss deset let pořádala a je dceřinou firmou LBM.

"Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím," uvedla ředitelka LBM Martina Matoušková. Maláčová, která je mimo jiné zakladatelkou České Miss, se podle ní chce nyní věnovat rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů v Česku.

Další ročník soutěže, jež tradičně vrcholí finálovým večerem v březnu, bude už v plné kompetenci Czech Event Production. Společnost je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange, která již v minulosti s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů. Spolupracuje rovněž na hudebním festivalu Colours of Ostrava nebo na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour.

"Naše rozhodnutí vstoupit do České Miss vnímáme jako důležitý krok do budoucnosti našich eventových aktivit, který přinese i řadu zajímavých obchodních příležitostí. Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu. Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn, věřím, její pozici ještě upevníme," uvedla majitelka Czech Event Production Marcela Krplová.