Firma vloni zvýšila tržní podíl v maloobchodu i v oblasti gastronomie. Hlavní značka Staropramen si udržela prodeje z předchozího roku. Rostl význam značky Braník. Její prodej překonal hranici jednoho miliónu hektolitrů.

Pivovary Staropramen začaly vloni nově vyvážet pivo do Finska, Běloruska či Spojených arabských emirátů. Pivo Staropramen se prodává ve 38 zemích světa.

Podle interních odhadů společnosti celkový tuzemský trh loni klesl o tři až čtyři procenta, řekl generální ředitel Pivovarů Staropramen Zbyněk Kovář.

Pivovarům Staropramen patří dlouhodobě na českém pivovarském trhu druhá příčka za Plzeňským Prazdrojem, který loni prodal téměř 9,7 miliónu hektolitrů piva. Společnost provozuje dva pivovary – smíchovský Staropramen a ostravský Ostravar.

Od roku 2012 je součástí severoamerické pivovarské skupiny Molson Coors. Ta je koupila od investiční společnosti CVC Capital Partner za 2,7 miliardy eur, do roku 2009 pivovary vlastnil pivovarský gigant Anheuser-Busch InBev.