“Cílem Socialbakers je stát se světovým standardem v měření a vyhodnocování efektivity komunikace značek na sociálních sítích. Finanční prostředky, které jsme oznámenou investicí získali, nám umožní posílit náš vliv v klíčových teritoriích v čele s USA. Investici využijeme především na další vývoj našich analytických produktů, posílení klientského servisu a marketingových aktivit,” uvedl jeden ze zakladatelů společnosti Lukáš Maixner.

Portfolio původně plzeňské společnosti Socialbakers, která dnes sídlí v Praze, obsahuje více než 2000 klientů ze 100 světových zemí, včetně poloviny žebříčku Fortune 500, tedy největších amerických korporací. Mezi klienty firmy patří světové značky jako třeba Lufthansa, KLM, Lamborghini, Samsung či Disney.

"Socialbakers vykazují stabilně rostoucí tržby a předvádějí excelentní klientský servis. Jsme velmi rádi, že můžeme být součástí expanze společnosti a touto investicí podpořit jejích další růst,” doplnil Jason Jason Whitmire, spolumajitel investiční společnosti Earlybird.