„V Evropě vzrostly prodeje naší automobilky opět dvojciferným tempem na 48 200 vozů. Na největším trhu značky, tedy v Číně zvýšila Škoda své prodeje o 27,3 procenta na 27 500 vozů a dosáhla dalšího prodejního rekordu,“ uvedl některá čísla mluvčí automobilky Jozef Baláž.

„Byl to velice dobrý start do roku 2014,“ přidal hodnocení člen představenstva Škody Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn, který výsledek přičítá hlavně tomu, že loni automobilka poslala na trhy osm nových nebo přepracovaných modelů.

„Naše modelová ofenzíva se na trzích vyplácí stále více. Úspěšný začátek roku a dostatek objednávek nás naplňují optimistickým očekáváním, že v letošním roce bude náš růst i nadále pokračovat,“ dodal Eichhorn.

Na nadcházejícím autosalonu v Ženevě chce Škoda předvést další trumfy, jimiž má být například vůz Škoda Octavia Scout nebo designová studie pětidvéřového kupé VisionC. Podle informací automobilky byly v lednu dál tahounem prodeje právě octavia a také rapid, naopak ztrácí fabia či superb.

V roce 2013 dodala firma zákazníkům na celém světě 920 800 vozů. Letos by mohla pokořit milión prodaných aut.