Během února začne spolupráce obou serverů, která bude vidět z mediální podpory Kupi.cz. Oba portály také připravují společnou firmu, která bude projekt dále rozvíjet a provozovat.

„Vzájemnou spoluprací chceme přinést internetovým uživatelům možnost dozvědět se, že existuje jedno místo, kam by se měli podívat před nákupem, případně později přímo nakoupit online,“ uvedl generální ředitel Seznam.cz Pavel Zima.

„Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí, o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě. Téma šetření je zkrátka dlouhodobě extrémně silné a jsme rádi, že Seznam.cz vidí v této oblasti stejně velký potenciál jako my,“ uvedl jeden ze zakladatelů Kupi.cz Martin Kadlčík.

Portál Kupi.cz za více než rok své existence získal přes 200 tisíc registrovaných uživatelů. Podle Seznamu doplňuje Kupi.cz s akčními nabídkami potravin a drogerie v maloobchodních sítích jeho službu Zboží.cz, která prohledává nabídky internetových obchodů.