Skupina autobazarů měla úspěch i na Slovensku, kde prodala 15 896 aut, což je meziroční nárůst o skoro 12 procent. V Rusku se prodej zvýšil o více než 17 procent na 2455 automobilů.

„Tento výsledek potvrzuje, že naše strategie, zaměřená na výkup a prodej nejkvalitnějších a nejlépe prodejných vozů, po jednom až dvou majitelích, s nízkým nájezdem kilometrů a širokými garancemi, k nám přivádí stále rostoucí skupinu zákazníků,“ uvedla generální ředitelka AAA Karolína Topolová.

V rámci nejprodávanější značky Škoda lidé nejčastěji sáhli po fabii, následované octavií a felicií. Octavia se stala nejprodávanějším vozem v kategorii kombi a 4x4. Mezi luxusními auty se s největší oblibou setkal superb a v kategorii sportovních aut pak BMW M3 Coupé. Nejprodávanější dodávkou byl Ford Transit.