Článek
Podvodníci cílí na klientovo jméno a příjmení, rodné číslo držitele, trvalou adresu, telefonní číslo, číslo platební karty, platnost karty a kód CVC, tedy poslední tři čísla kreditní karty nacházející se na zadní straně.
Kvůli zvýraznění důvěryhodnosti obsahuje zpráva i logo banky a fotografii fiktivního zaměstnance.
„Česká spořitelna žádné takové zprávy klientům nerozesílá a prostřednictvím e-mailu nikdy bezpečnostní údaje po klientech nepožaduje,“ sdělila Pačesová s tím, aby klienti na obdrženou zprávu tohoto typu nereagovali.
Jestliže se stalo, že dotyčný požadované údaje už vyplnil a odeslal zpět, Česká spořitelna doporučuje co nejrychleji se obrátit na její Klientské centrum na telefonním čísle 800 207 207.
„Zároveň prosíme klienty, kteří podvodný e-mail dostali, aby jej zaslali na adresu csas@csas.cz,“ doplnila Pačesová.