Hlavní obsah

Internetové bankovnictví České spořitelny mělo ráno výpadek

Novinky, pit
Praha

Další výpadek internetového bankovnictví postihl ve středu ráno Českou spořitelnu. Technický problém se během dopoledne podařilo odstranit, uvedl Marek Pšeničný z tiskového oddělení České spořitelny.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

Z důvodu velkého množství klientů, kteří se do aplikace internetového bankovnictví hlásí, se ovšem někteří klienti mohou setkat podle Pšeničného s delšími odezvami při práci v internetovém bankovnictví, případně se zobrazením upozornění, že mají přihlášení zkusit později.

„V této chvíli se snažíme naše systémy vyladit tak, abychom uspokojili zájem všech klientů,“ dodal Pšeničný.

V pondělí dopoledne ohlásila Česká spořitelna potíže s příhlásením firemních klientů do internetového bankovnictví BUSINESS 24. [celá zpráva]

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám