„Při třech akcích této společnosti inspektoři zjistili porušení zákona o ochraně spotřebitele spočívající v užití různých forem nekalých a agresivních obchodních praktik,“ řekl Právu ředitel inspektorátu ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj Jan Řezáč.

Podle něj dostávali spotřebitelé například klamavé informace o délce záruky na výrobky nebo neobdrželi dárky slibované na pozvánkách.

„Při prezentační akci její pořadatel zorganizoval losování, při kterém spotřebitel vyhrál výrobky do domácnosti, ale ve skutečnosti byla výhra v losovačce podmíněna nákupem výrobku za téměř 35 000 korun,“ popsal Řezáč další fígl.

Při kontrolách inspektoři zjistili i další nedostatky. „U výrobků chyběly informace anebo byly v cizím jazyce. Některé výrobky byly označeny falešnou značkou, která potvrzuje schválení na českém trhu,“ dodal Řezáč s tím, že vše nasvědčuje promyšlené manipulaci, jejímž jediným cílem je donutit seniory k nákupu předraženého zboží.