"Působíme na nasyceném trhu, kde se příjmy operátorů kontinuálně snižují, přičemž očekávání našich akcionářů jsou vysoká. Snažíme se tedy mimo jiné o průběžné snižování interních nákladů, včetně personálních, a zaměření pouze na ty činnosti, které jsou relevantní pro zákazníky. To s sebou nese i úspory v počtu zaměstnanců," řekla Kemrová.

T-Mobilu v letošním prvním čtvrtletí klesl provozní zisk před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA) meziročně o 14,3 procenta na 2,65 miliardy korun. Tržby se snížily o téměř desetinu na 5,8 miliardy korun. Počet zákazníků využívajících služby T-Mobile se ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku zvýšil o čtyři procenta na téměř 5,6 miliónu.

Cenovou válku na trhu mobilních operátorů spustila na začátku dubna Telefónica, když přišla se třemi paušálními cenovými programy pro neomezené volání, SMS a internet. Oba dva zbývající mobilní operátoři ji poté s podobnými nabídkami následovali.