V meziročním srovnání se tržby po očištění o sezónní vlivy v únoru zvýšily reálně o 2,2 %, z toho v motoristickém segmentu o 0,4 %. Vyšší tržby vykázaly všechny hlavní typy prodejen s výjimkou prodeje a oprav vozidel. Tržby v motoristickém segmentu se v únoru snížily o 0,5 %, přitom za prodej pohonných hmot lidé zaplatili o 6,1 % více.

Ve specializovaných prodejnách rostl jak prodej nepotravinářského zboží (o 3,8 %), tak i prodej potravin (o 2,8 %). "Zájem spotřebitelů podporovaný akčními slevami se soustředil především na nákup textilu a obuvi (růst o 13,1 %) a zařízení pro domácnost (o 10,0 %). Tržby za drogistické, farmaceutické a kosmetické zboží vzrostly pouze o 2,6 %,uvedl ČSÚ.