Pokles výroby vykázaly všechny tři tuzemské automobilky. Podíl Škody činil 54,8 procenta, u Hyundai se jednalo o 26,6procentní podíl a u kolínské TPCA byl podíl 18,6 procenta. Propad zaznamenala o 56 procent i výroba nákladních automobilů.

Nejvíce aut, konkrétně 10 558, prodala mladoboleslavská automobilka Škoda. Přesto i ona zaznamenala pokles prodejů o pětinu. Za škodovkou následovaly značky Volkswagen s 3864 vozy a Hyundai s 3581 prodanými auty.

Analytici se shodují v tom, že za nižším prodejem se ukrývá neochota domácností příliš utrácet v souvislosti s neutěšeným vývojem tuzemské ekonomiky.

Pokud jde o další údaje, tak podíl firemních vozidel činil téměř 62 procent, soukromých pak 31,5 procenta. Podíl soukromých zákazníků nicméně stoupá, v březnu podíl přesáhl 34 procent.

Zákazníci nejvíce kupovali auta nižší střední třídy s podílem 22,5 procenta, po nich to byla třída malých aut (20,5 procenta) a středních aut (16 procent). Z hlediska paliv převažoval benzínový motor nad naftovým.

Registrace lehkých užitkových aut se propadly o čtvrtinu na 2109 aut. Prodej nákladních aut se naopak zvýšil o sedm procent na 1672 vozidel. Registrace autobusů stouply o 14 procent na 201 vozidel. Registrace nových motocyklů poklesly o téměř čtvrtinu na 2306 kusů.