RegioJet na stejné trase jezdí rok a půl a dlouhodobě uvádí stabilní obsazenost v téměř dvojnásobných hodnotách. České dráhy informace o obsazenosti vlaků nezveřejňují.

„Bylo by naivní, kdybychom si řekli, že za měsíc budeme mít vlaky obsazené na 90 procent," uvedl Leoš Novotný. Na vině je podle něj stále nízké povědomí o tom, že na tuzemském trhu tato alternativa ke státním Českým drahám a soukromému RegioJetu je.

Bez marketingové kampaně

Žádnou rozsáhlou marketingovou kampaň přesto dopravce neplánuje. Do budoucna se chce spolehnout výhradně na online marketing a prezentaci v nádražních budovách.

Začátek roku zpravidla bývá pro dopravní společnosti slabší. Od poloviny února opět začínají jezdit studenti, kterým začíná výuka v letním semestru, což slibuje růst obsazenosti. Další nárůst Leo Express očekává díky slevové akci pro držitele věrnostních karet Českých drah, kterým soukromý dopravce po celý březen nabídl cenu mezi PrahouOstravou za 95 korun.