Jak pro Novinky uvedla Veronika Exnerová z tiskového oddělení Vodafonu, od 8.40 hodin došlo ke snížení kapacity příchozích hovorů do sítě Vodafone, mezi 9.00 a 9.50 příchozí hovory nefungovaly vůbec.

Jak Exnerová připomněla, omezená kapacita se týkala pouze příchozích hovorů do sítě Vodafone. „Odchozí hovory do jiných sítí probíhají celou dobu bez komplikací,“ doplnila.

Krátce před desátou hodinou se podle posledního vyjádření firmy začala kapacita rychle obnovovat a po desáté hodině se již většina příchozích hovorů do sítě Vodafonu uskutečňovala.

„Zákazníci, kteří se mezi 8.40 a 9.50 přemístili na delší vzdálenost, mohli zaznamenat potíže i s datovými a SMS službami,“ doplnila Exnerová s tím, že kapacitu sítě společnost stále navyšuje. Zákazníci už by měli komplikace zaznamenat jen v minimální míře.

„Pokud u někoho přetrvávají, doporučujeme vypnout a zapnout telefon,“ dodala.