Aerolinky, které vzápětí po katastrofě přišly o licenci, se z Jak-servis přejmenovaly na Etalon a z Moskvy se přestěhovaly do Voroněže, ale zůstali vlastníci a další registrační údaje. Se staronovým přepravcem se však deníku nepodařilo spojit ani vypátrat osud letounů Jak, s nimiž společnost pod starým názvem létala.

Podle mluvčího úřadu dohlížejícího na letový provoz Sergeje Izvolského firma po odebrání licence nesmí létat s vlastními letouny. Ale podle expertů si může pronajímat letouny jiných přepravců s platnou licencí – a trh charterových letů, na kterém Jak-servis působil, každoročně roste o pět až deset procent.

Letoun Jak-42 se zřítil loni 7. září po nepodařeném vzletu z letiště u Jaroslavle a ze 45 lidí pád přežil jen palubní inženýr. Mezi mrtvými byli i čeští hokejisté Jan Marek, Karel Rachůnek a Josef Vašíček a Slovák Pavol Demitra.

Podle vyšetřovatelů tragédii způsobilo nekoordinované počínání posádky při vzletu a chyby v přípravě pilotů. Svou roli zřejmě sehrál i lék zpomalující reakce, který se po neštěstí našel v krvi jednoho z pilotů.