Podle společnosti jsou rozložitelné plastové sáčky levnou alternativou k plechovkám a lahvím a nezatěžují životní prostředí tolik jako tyto dosavadní typy obalů. Sáčky mají napodobovat tvar lahve, který se stal jedním z poznávacích znamení Coca-Coly a který za asi sto let, kdy se tak nápoj začal prodávat, neprošel výraznějšími změnami.

V plastových sáčcích se Coca-Cola prodává již několik let v řadě zemí v Jižní Americe. Úplně poprvé se tyto sáčky objevily v Salvadoru. Lidé tak nemusí platit zálohu za lahev a nápoj je tak prý pro řadu z nich dostupnější. Společnost tento trend zaznamenala a rozhodla se vyrobit vlastní igelitové obaly. Nápoje v nich prý bude prodávat po celém světě.

Americký nápojový gigant je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří třeba značky Fanta nebo Sprite. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.

Společnost již několik let čelí tlaku kvůli tomu, aby nápoje stáčela do ekologičtějších obalů. I z toho důvodu v poslední době používá „rostlinnou lahev“, která je nejméně z 30 procent vyrobena z cukrové třtiny.