Hlavní obsah

Nové banky se snaží lákat klienty na lepší služby

Praha

Trojice nováčků, která na tuzemském bankovním trhu začala působit loni, dosud získala dohromady desítky tisíc zákazníků. Air Bank, Zuno Bank a Equa bank se zaměřují na získávání klientů především od tuzemských velkých bankovních domů, kterým se snaží konkurovat lepšími službami.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Jde například o bezplatné vedení účtu, levnější výběry z bankomatů nebo vyšší úročení na spořicích účtech.

Po necelých čtyřech měsících od startu má Air Bank zatím 13 poboček a 20 000 zákazníků. Ti přicházejí především z velkých bank. Více než 80 procent zákazníků má spořicí účet. Běžný účet má polovina zákazníků, přičemž stále více z nich používá Air Bank jako hlavní banku.

Equa bank má v současnosti podle mluvčí Kateřiny Pospíšilové přes 12 000 klientů. Během pěti let přitom plánuje získat až 300 000 zákazníků. Equa bank vznikla loni z Banco Popolare po jejím převzetí britským fondem AnaCap.

Internetová banka Zuno Bank, která patří do skupiny Raiffeisen Bank International stejně jako tuzemská Raiffeisenbank, získala ke konci loňského roku na Slovensku a v ČR dohromady 66 000 klientů. Služby začala v ČR nabízet v polovině minulého roku.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám