Závěrečné hodnocení zohledňuje výsledky z každého kvartálu roku 2011. Fio banka dosáhla za všechna čtyři čtvrtletí průměrného hodnocení 71,49 procenta. Druhá UniCredit Bank získala 67,77 procenta a třetí nejúspěšnější GE Money Bank dosáhla 67,06 procenta.

„Fio banka v průběhu roku 2011, kdy se stala Nejvstřícnější bankou, stále zvyšovala počet svých klientů. Banka rovněž zaváděla do praxe zajímavé novinky, které oslovily veřejnost i porotu,“ napsal server bankovnípoplatky.com.

Pořadí na předních třech příčkách se přitom během loňska několikrát zamotalo. Zatímco v prvních dvou kvartálech s vysokým náskokem zvítězila právě Fio banka, o prvenství v posledních dvou čtvrtletích se podělily nejprve GE Money Bank a poté UniCredit Bank.

Celkový vítěz přitom v druhém ročníku klientského ratingu OVB Vstřícná banka potvrdil vysokou pozici z předchozího roku. Tehdy se Fio banka do ankety zapojila až v posledních dvou čtvrtletích roku 2010, kdy se v obou umístila na prvním místě. Nezařadila se však do konečného pořadí, v němž skončila jako první GE Money Bank.

Během vyhodnocování nejvstřícnější banky se zohledňují tři základní kritéria, posuzovaná různými skupinami hodnotitelů. O produktech a službách rozhoduje odborná porota složená z finančních odborníků, bankovní poplatky hodnotí organizátor projektu - server bankovnipoplatky.com, zatímco image banky známkují na internetu návštěvníci webu vstricnabanka.cz.