„Téměř dvě třetiny z dosud vyrobených 14 miliónů vozů společnost vyrobila a prodala v posledních 20 letech, čtyři milióny z toho za posledních pět let,“ uvedl předseda představenstva Škody Auto Winfried Vahland.

Do roku 2018 mají roční prodeje společnosti Škoda vzrůst minimálně na 1,5 miliónu vozů. Koncem roku 2011 měly premiéru šestá a sedmá modelová řada: malý vůz Citigo a kompaktní limuzína Rapid, prodávaná v Indii. V příštích letech chce Škoda v průměru každých šest měsíců uvádět na trh jeden nový model.

V hlavním závodě v Mladé Boleslavi se zvyšuje kapacita stávající linky vozu Octavia i pro výrobu nového modelu z 800 na 1200 vozů denně. V severočeském závodě ve Vrchlabí se Škoda soustředí na výrobu přímo řazené převodovky DQ 200 pro celý koncern. V závodě v Kvasinách došlo ke zdvojnásobení dosavadní kapacity v Kvasinách na 100 000 vozů Yeti ročně.

Růst na zahraničních trzích

Škoda navíc očekává značný prodejní nárůst v Číně, Rusku a Indii. Od konce roku 2012 bude SUV Yeti ve spolupráci se Shanghai Volkswagen vyrábět také v Číně. Od začátku roku 2013 bude v nejlidnatější zemi světa navíc z pásu sjíždět také nová kompaktní limuzína.

V Rusku je vedle závodu v Kaluze od roku 2011 v provozu i druhý výrobní závod, v němž se pro ruský trh vyrábí model Yeti. Jedná se o společný projekt s koncernem Volkswagen a s ruskou automobilkou GAZ-Group v Nižném Novgorodu. Kapacity rostou také v Indii. V závodě v Púně se od roku 2011 vyrábí kompaktní limuzína Rapid.