Nejprodávanější byla Škoda, u níž odbyt stagnoval na 53 050 automobilech. Značka tak udržela tržní podíl nad 30 procenty. Druhý Volkswagen zvýšil prodej o 14 procent na 14 921 vozů, třetí Ford rostl o 1,5 procenta na 14 447 aut. Pokud by se do statistik kromě osobních vozidel počítaly i dodávky (lehká užitková vozidla), povyskočil by Ford na druhé místo.

Nejvíce poptávané byly malé automobily s podílem 25 procent, následovala střední třída s 19 procenty a těsně za ní nižší střední třída. Auta s benzínovými motory tvořila 58 procent prodeje, diesely 39,5 procenta.

Nejvíce lidé kupovali Škodu Octavia, kterou si pořídilo 23 661 zájemců, následovala Fabia s prodejem 16 532 vozů a Škoda Superb s odbytem 4659 aut.

Prodej vozů v rámci jednotlivých značek
značka
počet podíl
Škoda
53 050
30,61
Volkswagen
14 921
8,61
Ford
14 447
8,33
Renault
12 370
7,13
Hyundai
12 086
6,97
Kia
8575
4,94
Peugeot
7397
4,26
Citroën
5197
2,99
Opel
4474
2,58
Dacia
4047
2,33
Zdroj: Svaz dovozců automobilů