Zynga se specializuje na on-line hry, jako je CityVille nebo FarmVille, o které je v poslední době značný zájem. Část analytiků ale nabádá k opatrnosti: Zynga je totiž závislá na sociální síti Facebook, z jejichž uživatelů se rekrutuje drtivá většina jejích hráčů. Jiní analytici to naopak pokládají za výhodu a za jednu z možností, jak se už teď podílet na růstu Facebooku, než firma sama vstoupí na burzu.

Zynga vydává čtyři z pěti nejhranějších her na Facebooku. Měsíčně přitom její on-line hry hraje asi 200 miliónů lidí. Šéf Zyngy Mark Pincus nicméně věří, že firma bude schopna počet hráčů zdvojnásobit. Žádný časový rámec k dosažení tohoto cíle ale neuvedl.

Prodejní cena akcií Zyngy celou firmu oceňuje asi na 8,9 miliardy dolarů (téměř 175 miliard korun). To je výrazně pod cenou 14 miliard dolarů, o které se hovořilo ještě v listopadu. V létě bylo nadšení ještě vyšší a odhady se pohybovaly až kolem dvojnásobku současných hodnot.