Hlavní obsah

V novém obchodě zákazník zaplatí tím, že zboží otestuje a ohodnotí

– Budapešť
Právo, ivi

V sobotu otevřel v Budapešti brány nový obchodní dům o rozloze 500 metrů čtverečních, v němž bude zákazník platit hodnocením zboží. Po zaplacení registračního poplatku si může klient vybrat z nabídky potravin, kosmetiky, potřeb pro domácnost a elektroniky. Podle agentury MTI se nabídka zboží bude obnovovat každé dva týdny.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Nákup je omezen na maximálně pět výrobků, které zákazník otestuje a formou on-line dotazníku ohodnotí. Touto formou prakticky za produkt zaplatí. Výrobci tak získají podrobné a cenné informace, které jim v budoucnu pomohou účinněji oslovovat zákazníky.

Z mezinárodních zkušeností s podobným způsobem hodnocení výrobků vyplývá, že až osmdesát procent testujících si následně vyzkoušené výrobky pravidelně kupovalo.

Nápad testovacího obchodního domu pochází z Austrálie. První obchod otevřeli v Tokiu v roce 2007 a od té doby funguje podobným způsobem celosvětová síť. Budapešťský obchodní dům bude prvním svého druhu v Evropě.

Reklama

Výběr článků

Načítám