Hlavní obsah

Komerční banka problémy s internetovým bankovnictvím vyřešila

– Praha • Aktualizováno
Novinky, pit

Klienti Komerční banky nemohli kvůli technickým problémům využívat podstatnou část úterního dne aplikace přímého bankovnictví. Jak sdělila Novinkám mluvčí Komerční banky Monika Klucová, kolem 16. hodiny byla funkčnost všech aplikací plně obnovena.

Foto: archiv, Novinky

Komerční banka

Článek

„Výpadek jsme zaznamenali kolem osmé hodiny ranní,“ uvedla v úterý Klucová s tím, že nedostupné byly všechny aplikace přímého bankovnictví.

Podle Klucové byly důvodem výpadku problémy technického rázu. „V žádném případě nedošlo k jakémukoli ohrožení bezpečnosti přímého bankovnictví," zdůraznila mluvčí.

Se značnými potížemi se letos v květnu potýkala i Česká spořitelna, která jako kompenzaci následně odpustila svým klientům měsíční poplatek.

Reklama

Výběr článků

Načítám