Vůz s délkou 4,39 metru, šířkou 1,70 metru a výškou 1,47 metru zaujímá svou velikostí pozici mezi modely Fabia a Laura (Octavia). Nabízí pět plnohodnotných míst pro řidiče a cestující a zavazadlový prostor o objemu téměř 500 litrů.

Název Rapid měl nést podle dřívějších neoficiálních informací vůz označovaný zatím MissionL, který automobilka představila na letošním frankfurtském autosalonu. MissionL je šestou modelovou řadou automobilky, v budoucnu se má jako třetí model vyrábět také v Mladé Boleslavi. Podle médií se má stát náhradou za Octavii Tour.

Volba názvu je v souladu s dříve prezentovanou strategií firmy, podle níž se bude vracet k názvům svých modelů z historie. Výroba MissionL má po Indii podle dřívějších informací v příštím roce začít také v Evropě a Rusku a o rok později v Číně.

Automobilka v tiskové zprávě uvedla, že nový model Rapid má velký význam pro růstovou strategii Škody Auto, v jejímž rámci chce firma do roku 2018 zvýšit své prodeje na minimálně 1,5 miliónu vozů ročně. „Indie je prvním trhem, na kterém uvádíme nový model Rapid. To podtrhuje význam této země pro náš podnik,“ podotkl předseda představenstva Škody Auto Winfried Vahland.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Škoda najdete na Sauto.cz.