„Otevření pobočky v moskevské oblasti je součástí našich dlouhodobých expanzních plánů, které byly schváleny představenstvem společnosti. Vstup na ruský trh jsme plánovali již několik let, ale kvůli finanční krizi se celé načasování realizace muselo posunout na vhodný okamžik,“ uvedl generální ředitel skupiny Anthony Denny.

Podle Dennyho je charakter ruského trhu oproti středoevropskému prostředí značně odlišný, a to jak z pohledu skladby vozového parku, tak i z hlediska nákupních zvyklostí.

Nová pobočka bude zpočátku zaměřena především na výkup s předpokládaným prvotním skladem až 500 vozů v nabídce. Zákazníkům budou poskytovány obdobné služby jako klientům v České republice a na Slovensku.

Za pololetí se prodalo víc aut, stoupl i zisk

AAA Auto má v současné době v Česku a na Slovensku 25 prodejních míst, do konce roku hodlá otevřít pět nových prodejen. Zvažuje také návrat na maďarský trh.

Počet prodaných vozů za letošní první pololetí meziročně stoupl o 18,1 procenta na 22 241 vozů. Celkové tržby se pak meziročně zvýšily o 41,8 procenta na 130 miliónů eur (asi 3,2 miliardy korun). Čistý zisk dosáhl 3,2 miliónu eur, což je polepšení o 37,7 procenta.