„Škoda drží vysoké tempo a nadále roste," prohlásil Jürgen Stackmann, člen představenstva Škody za oblast prodeje a marketingu.

„Velkou měrou k tomu přispějí nové modely. Se studií MissionL, blízkou sériovému stavu, odstartujeme za několik dní na IAA ve Frankfurtu modelovou ofenzívu značky Škoda pro příští léta,“ dodal.

Na českém trhu Škoda v srpnu posílila o 5,3 procenta. Automobilka v srpnu zákazníkům dodala celkem 4000 vozů. Dařilo se i jinde, například ve Velké Británii prodeje stouply o 39,4 procenta, ve Švédsku o 20,8 procenta.

Pokud jde o mimoevropské trhy, tak například v Číně vzrostly v srpnu dodávky zákazníkům o 20,2 procenta, v Indii dokonce o 37,3 procenta. V Austrálii dosáhla Škoda v srpnu nejlepšího prodejního výsledku v historii firmy.

Prodej za srpen 2011 (v porovnání se srpnem 2010)
model
počet vozů
nárůst v procentech
Octavia
26 300
12,7
Fabia
18 700
13,3
Superb
8100
2,1
Yeti
4000
0,9
Roomster
2600
10,8
Zdroj: Škoda Auto

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Škoda najdete na Sauto.cz.