Internetový obchod podle zjištění Novinek nereaguje na telefonní ani mailový kontakt uvedený na svých stránkách.

„Zpočátku se u tohoto e-shopu objevovaly problémy s tím, že zákazníkům nebyly dodávány doklady a záruční listy, nebo jim portál zaslal zcela jiné zboží, než si objednali,“ říká Jan Votočka, právní poradce časopisu dTest.

Podle Votočky však nyní obchod přestal dodávat zboží úplně, ovšem i nadále je nabízí a přijímá platby zákazníků.

Odstoupit od smlouvy a obrátit se na soud

„Tento obchod je nebezpečný i tím, že nabízí velice širokou paletu zboží, a proto reálně hrozí, že svou nabídkou osloví daleko větší množství důvěřivých zákazníků. Proto jsme již vyzvali provozovatele domény, aby adresu www.24levne.cz zablokoval,“ upozorňuje Votočka.

Podle něj má takto „napálený“ zákazník jedinou možnost – odstoupit od smlouvy a obrátit se na soud s žádostí o vydání platebního rozkazu.

Řízení však může trvat i několik měsíců a není jisté, zda osoby stojící za internetovým obchodem do té doby nevyvedou získané peníze na nedostupné účty v zahraničí, jako tomu bylo u podobných případů v minulosti, doplňuje Votočka.