"Naše výnosy jsou nadále ovlivněny zejména silnou konkurencí v některých zákaznických segmentech, regulatorními opatřeními, a pozvolným oživením spotřeby domácností. V tomto náročném prostředí jsme pokračovali v aktivitách zaměřených na optimalizaci provozních nákladů," uvedl finanční ředitel Jesús Pérez de Uriguen.

Výnosy z mobilních služeb poklesly téměř o desetinu na 12,93 miliardy korun, a to kvůli konkurenčnímu boji či snížení propojovacích poplatků i snížení cen roamingu

Počet mobilních zákazníků se zvýšil o půl procenta na 4,87 miliónu. Průměrný měsíční výnos na zákazníka klesl o devět procent na 426,4 Kč.

Výnosy z pevných linek se snížily o osm procent na 11,3 miliardy korun. Příjmy ovlivnil pokles aktivních pevných linek o 5,7 procenta na 1,61 miliónu.

Naopak dceřiný mobilní operátor Telefónica Slovakia zvýšil počet zákazníků o 42 procent na 1,003 miliónu. Výnosy pak vzrostly o polovinu na 73 miliónů eur (asi 1,77 miliardy korun).