Nový model nižší střední třídy určený pro mezinárodní trhy chce automobilka představit příští rok a vyrábět by se rovněž měl v hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Ještě letos plánuje představit malé rodinné auto a zřejmě v roce 2013 třetí generaci Octavie.

Čína je pro Škodu největším odbytištěm. V prvním pololetí firma v Číně prodala rekordních 112 tisíc aut vyráběných v závodě Shanghai Volkswagen. Nyní v Číně Škoda vyrábí modely Fabia, Octavia a Superb a loni podepsala licenční smlouvu o výrobě vozu Yeti, který bude pro asijský trh o šest centimetrů delší.

"Pro globální růst značky Škoda hraje Čína ústřední roli. Do roku 2018 chceme naše celosvětové prodeje minimálně zdvojnásobit na 1,5 miliónu vozů ročně. Rozhodující měrou k tomu přispěje rostoucí čínský trh. V této zemi jsme si pro budoucí léta vybudovali vynikající výchozí pozici a naše aktivity budeme nadále posilovat," uvedl předseda představenstva společnosti Winfried Vahland.

Škoda na čínském trhu působí od roku 2007. Od té doby v Číně prodala přes půl miliónu vozů.