Zmizet by tak měly jednotlivé cestovní třídy, které nahradí osobní zóny nabízející jednotlivé možnosti vyžití. Cestující mohou strávit let například v interaktivní zóně, s barem a elektronickými hrami, nebo naopak v klidu a samotě v zóně relaxace.

V roce 2050 by se cestující mohli těšit kupříkladu na panoramatický výhled na krajinu pod sebou, využívání videohovorů z letadla kamkoli po světě či možnost modifikovat velikost a tvar sedadla kvůli pohodlněji strávenému letu.

Přes 90 procent z roční částky ve výši dvou miliard eur (asi 48 miliard korun), které vyčleňuje Airbus na výzkum a vývoj, jde do investic v souvislosti ve vztahu letadel a životního prostředí.

V kabině budoucnosti se objeví například bionické součástky snižující hmotnost nebo samočisticí prostředky vyrobené z rostlinných vláken.

Letectví jakožto globální fenomén podporuje 33 miliónů pracovních míst po celém světě.