Z tajných úplatků, které se údajně odehrávaly v období let 1996-2003, obvinil severskou firmu v nedělním vydání italského ekonomického deníku Il Sole 24 Ore bývalý finanční ředitel Parmalatu Fausto Tonna. Tetra Pak v tiskovém prohlášení uvedl, že při kontrole všech ústředních plateb Parmalatu od roku 1995 nenašel jakékoli platby, jež by byly vědomě poskytnuty vlastnické rodině Tanziových nebo jiným jednotlivcům. Podobně jako jiní velcí zákazníci dostal Parmalat od Tetra Paku pouze příspěvky na reklamu a slevy za obaly, které nakoupil, uvádí prohlášení. Dokumentaci o platbách Parmalatu v úterý švédská firma odevzdala italským úřadům.

Výrobce obalů a obalové techniky Tetra Pak dnes s Parmalatem spolupracuje ve 23 zemích a Parmalat je jedním z vůbec největších zákazníků. Vzájemná spolupráce obou značek pokračuje od 60. let 20. století, kdy Parmalat jako první italská mlékárenská společnost nahradil skleněné láhve kartonovými obaly, a i díky tomu se pak rozrostl z nevelké rodinné společnosti do obřích rozměrů. Jen v loňském roce koupil Parmalat od Tetra Paku obaly a jiné výrobky v přepočtu za více než osm miliard Kč.