O víkendu nasadila Česká spořitelna novou, vylepšenou verzi internetového bankovnictví. Při zprovoznění se však objevily určité technické potíže spojené s přihlášením do služby Servis 24 či Business24. Klientům se mohla objevovat hláška, že přístup na tuto stránku není povolen.

„V tuto chvíli již naše internetové bankovnictví funguje, klienti se ovšem mohou setkat s delšími odezvami. To je dáno tím, že po včerejších potížích s přihlášením dnes evidujeme enormní zájem klientů o přihlášení do Servisu 24,“ informovala Pačesová.

Podle Pačesové klienti pracují v internetovém bankovnictví déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkce internetového bankovnictví. „Z toho důvodu se někteří klienti mohou setkat s tím, že jim internetové bankovnictví zobrazí hlášku, že jsou v pořadí a že mají přihlášení zkoušet po chvíli znovu,“ doplnila Pačesová.