Hlavní obsah

Internetové bankovnictví České spořitelny se vrátilo do normálu

Novinky, pit
Praha

Problémy, které zaznamenali uživatelé internetového bankovnictví České spořitelny, by měly být v úterý již vyřešeny. Novinkám to řekla Klára Pačesová z tiskového oddělení České spořitelny.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

O víkendu nasadila Česká spořitelna novou, vylepšenou verzi internetového bankovnictví. Při zprovoznění se však objevily určité technické potíže spojené s přihlášením do služby Servis 24 či Business24. Klientům se mohla objevovat hláška, že přístup na tuto stránku není povolen.

„V tuto chvíli již naše internetové bankovnictví funguje, klienti se ovšem mohou setkat s delšími odezvami. To je dáno tím, že po včerejších potížích s přihlášením dnes evidujeme enormní zájem klientů o přihlášení do Servisu 24,“ informovala Pačesová.

Podle Pačesové klienti pracují v internetovém bankovnictví déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkce internetového bankovnictví. „Z toho důvodu se někteří klienti mohou setkat s tím, že jim internetové bankovnictví zobrazí hlášku, že jsou v pořadí a že mají přihlášení zkoušet po chvíli znovu,“ doplnila Pačesová.

Reklama

Výběr článků

Načítám