Článek
„I nadále si na našich trzích vedeme velice dobře a očekáváme, že i za celý rok 2011 naše prodeje oproti předchozímu roku podstatně vzrostou“, prohlásil Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu.
Na domácím českém trhu Škoda v březnu prodala 5100 vozů, což představuje nárůst o 9,2 %. Nejprodávanějším modelem značky na domácím trhu se stala Octavia Combi.
Škoda zaznamenala nárůst prodejů i na evropských trzích, například na Ukrajině o 54 % nebo v Nizozemsku o 133 %. Výrazné prodeje registrovala mladoboleslavská automobilka i na trzích v Rusku, Indii a Číně. V nejlidnatější zemi světa byly nejžádanějšími modely Octavia a Fabia.
Prodané modely značky Škoda v březnu 2011 v porovnání s březnem 2010 | |
---|---|
Octavia | 34 200 vozů/+15,2 % |
Fabia | 27 300 vozů/+17,6 % |
Superb | 11 700 vozů/+37,3 % |
Yeti | 7000 vozů/+37,7 % |
Roomster | 3700 vozů/+12,8 % |
Zdroj: Škoda Auto |