„Mnoho billboardů podél rychlostních komunikací splňuje současné bezpečnostní požadavky, nicméně některé z nich jsou nebezpečné. U většiny z nich spočívá nebezpečí i v pouhém očním kontaktu řidiče a následném snížení pozornosti věnované provozu,“ uvedl Ondřej Valenta, ředitel BESIP a tajemník Rady vlády pro bezpečnost silničního provozu.

Podle něj by krok Vodafonu měli následovat další velcí inzerenti, což nepochybně přispěje k bezpečnější dopravě a nižší nehodovosti a úmrtnosti na českých silnicích.

Tišší reklama

Vodafone rovněž začal iniciovat diskuzi o snížení hlasitosti televizní reklamy. Podle zjištění totiž mnoho zákazníků považuje stávající vysokou hlasitost za nepříjemnou a obtěžující.

„Odpovědné podnikání je pro nás prioritou. Oběma iniciativami chceme ukázat respekt vůči našim zákazníkům. Bezpečnost je důležitá pro nás všechny,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafone ČR.