Hlavní obsah

Seznam se stal stoprocentním vlastníkem Stream.cz

Novinky, pit

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Česká portálová jednička Seznam.cz je nově 100% vlastníkem internetové televize Stream.cz. Miloš Petana, jednatel a 50% vlastník Global Inspiration, která provozuje Stream.cz, se dohodl na podmínkách převodu svého vlastnického podílu na Seznam.cz.

Foto: Novinky

Stream.cz

Článek

„To, že jsme se nyní stali 100% vlastníkem Streamu, nám do budoucna otevírá možnosti více integrovat videoobsah do našich služeb a dále tento formát rozvíjet,“ uvedl Pavel Zima, místopředseda představenstva a generální ředitel Seznam.cz. „Chtěl bych touto cestou také poděkovat Miloši Petanovi za nápady, energii a zkušenosti, které vložil do našeho společného projektu. Rozhodně bychom i do budoucna rádi využili jeho schopností a kontaktů ve prospěch Streamu,“ dodal Zima.

„Také díky spojení se Seznamem se Stream stal pátým nejnavštěvovanějším českým serverem. Což se stalo po čtyřech letech jeho existence! Toto žádný jiný projekt v posledních letech nedokázal. Dostali jsme se do extraligy českého internetu. Jsem rád, že koncept, který jsme se spolupracovníky vytvořili, je životaschopný a lidé ho přijímají. Rád bych současně všem svým kolegům za předešlou spolupráci upřímně poděkoval. O dalším rozvoji videoprostředí mám možná mírně odlišné představy, ty svoje bych rád v příštích letech rozvíjel v jiném než jen v českém kontextu,“ uvedl k prodeji 50% podílu Petana.

Uživatelé změnu nepocítí

Pátečním podpisem smlouvy došlo k tomu, že Global Inspiration, firma, která provozuje Stream.cz, je stoprocentně vlastněna společností Seznam.cz. Pro běžné uživatele se nejedná o změnu, kterou navenek poznají. I nadále na internetové televizi Stream.cz budou moci najít videa a pořady, na které jsou zvyklí.

Seznam.cz nyní pracuje na integraci Stream.cz do své organizační struktury. V nejbližší době dojde také k personálnímu propojení obou firem. Do budoucna je možné očekávat i další inovace pro videoobsah jako takový. Cílem je, aby použití internetových videí v budoucnu co nejvíce odpovídalo požadavkům nejen běžných uživatelů, ale rozvíjelo se i jako platforma pro prodej reklamy.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám