„V roce 2010 jsme zaznamenali 60procentní meziroční růst zájmu o náš reklamní systém Sklik. I tento růst zájmu nám pomohl dosáhnout téměř jedné miliardy korun z prodeje PPC reklam v loňském roce,“ komentoval výsledky Skliku Heisig s tím, že i pro rok 2011 předpokládá meziroční růst zájmu. Nárůst obratu by měl činit zhruba 30 procent.

Sklik je PPC reklamní systém společnosti Seznam.cz. Nejedná se však o jedinou PPC reklamu, kterou Seznam.cz nabízí. Patří sem i služba Zboží.cz a také bannery v doplňkovém prodeji volného prostoru významným zákazníkům, například na serveru Lidé.cz, prodávané za cenu za proklik.

PPC reklamy jsou stále využívanějším reklamním nástrojem na českém internetu. I podle odhadu Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rostla v roce 2010 nejrychleji právě PPC reklama. Meziročně stoupla o více než 37 procent. Inzerenti za ni v roce 2010 podle odhadů SPIR v reálných (tzv. net net) cenách utratili 2,2 miliardy korun.