„Registrace nových vozidel v únoru potvrdily naznačené lednové zlepšení trhu motorových vozidel oproti minulým dvěma rokům," uvedl tajemník svazu Pavel Tunkl.

Nejprodávanější značkou byla Škoda, která zvýšila odbyt o dvě procenta na 8197 osobních vozů. Druhý byl Renault s nárůstem o 64 procent na 2335 aut, třetí Volkswagen zvýšil prodej o desetinu na 1852 automobilů.

Prodej lehkých užitkových automobilů se zvýšil o tři procenta na 1541 aut, nákladních vozidel bylo registrováno 907. Jediný pokles zaznamenala kategorie autobusů, kde se prodej propadl o 29 procent na 40 vozidel.

Nejprodávanější automobilové značky na českém trhu
značka
počet
Škoda
8197
Renault
2335
Volkswagen
1852
Hyundai
1576
Ford
1488
Zdroj: Svaz dovozců automobilů