Nejvíce využívali v minulém roce odbavení na self check-in kioscích cestující leteckých dopravců Lufthansa a Austrian Airlines (55 %) a dále pasažéři Českých aerolinií (ČSA), Air France a KLM (45 %). „Podle aktuálních údajů z letošního ledna využívání kiosků dále roste, např. u ČSA je minulý měsíc využilo 61 % cestujících na odletech z Prahy,“ připomněla Lagronová s tím, že podmínkou je mít elektronickou letenku.

„Komfort self check-inu je také v možnosti volby jazykové verze, počínaje angličtinou a čínštinu nevyjímaje,“ informovala mluvčí. Proces samoodbavení nabízí i doplňkové služby, jako je dodatečná změna sedadla, vytištění itineráře letu či odbavení na zpáteční let při jednodenních cestách s návratem do 24 hodin od odletu.

Self check-in kiosky nové generace CUSS S3 jsou na pražském letišti v provozu od konce listopadu 2009 a využít je můžou zatím pasažéři těchto leteckých společností: ČSA, Air France, KLM, Lufthansa, Austrian Airlines, Finnair a Iberia.