Ostatní firmy si oproti Škodovce počínaly při investicích do reklamy o více než 100 miliónů korun „šetrněji“. Na dalších příčkách se umístily společnosti Ford (256 miliónů korun) a Peugeot (244 miliónů korun).

Podle Admosphere lákají výrobci a prodejci motorových vozidel své zákazníky především prostřednictvím televize a tisku.

Celkově segment motorových vozidel v období od začátku ledna do konce října vynaložil na reklamu 3,445 miliardy korun. Z této částky padlo 2,64 miliardy korun na investice do televizní reklamy nebo do reklamy v tisku. Ostatní mediatypy pohltily 805 miliónů korun reklamních investic, jak uvedla Admosphere.

Škoda Auto byla podle statistiky Svazu dovozců automobilů do října nejprodávanější na trhu. Druhý skončil Ford a na dalších místech se umístily Volkswagen, Renault a Hyundai.

Investice do reklamy jednotlivých automobilek (leden až říjen 2010)
společnost
investice (v Kč)
Škoda Auto
385 701 077
Ford Motor Company
256 119 913
Peugeot Česká republika
244 101 250
Hyundai Motor Czech
225 191 033
Renault Česká republika
223 727 751
Import Volkswagen Group
208 871 900
Citröen Česká republika
208 697 745
Kia Motors Czech202 416 361
Toyota Motors Czech
179 539 739
General Motors Southeast Europe
141 435 814
 Zdroj: Admosphere