Loni za tři čtvrtletí banka vydělala 3,097 miliónu rublů, zisk tedy vzrostl o 116 procent. HCFB už v pololetí vydělala skoro tolik jako za celý loňský rok. Podle šéfa banky Ivana Svítka stála za zlepšením výsledků mimo jiné i důsledná marketingová kampaň, která umožnila zvýšit tržní podíl a přilákat 200 tisíc nových klientů, jejichž počet už přesáhl 19 miliónů.

Banka disponuje širokou sítí poboček a své úvěry nabízí také ve více než 39 tisících prodejnách v 80 regionech a v 1200 městech Ruska.

Za celý loňský rok banka vykázala čistý zisk 5,2 miliardy rublů (téměř 3,3 miliardy korun podle tehdejšího kurzu). Předloni to bylo 3,66 miliardy rublů (asi 2,2 miliardy korun podle tehdejšího kurzu).

HCFB je součástí společnosti Home Credit Group, která patří do skupiny PPF. V té ovládá většinu právě Kellner.