Kromě stevardek budou v plážovém oblečení i stevardi, konkrétně půjde o šortky a tílko. „Rozbíhá se sezóna exotických zájezdů, z toho důvodu chceme lidi upozornit na možnost odjet v zimě na dovolenou do tepla,“ připomněl Ondrůj s tím, že by se společnost ráda už v příštím roce dostala se svým portálem dovolena.cz mezi tři největší prodejce zájezdů v Česku.

Ondrůj informoval, že do kampaně bude zapojeno zpočátku 15 dobrovolnic a dobrovolníků z řad zaměstnanců, rovněž prý i on sám se objeví v plážovém oblečení. „Akce vypukne v pondělí 22. listopadu a počítáme, že potrvá přibližně 14 dnů,“ sdělil Ondrůj.

Stevardi a stevardky v exotických oblečcích budou podle Ondrůje k vidění na nejvytíženější lince Praha – Brno, na ostatních spojích bude palubní personál nosit havajské květinové věnce a rozdávat čokoládu. Některé vybrané dívky by měly navíc skončit jako reklama v nadživotní velikosti na polepech žlutých autobusů.

Podle odborníků na reklamu může jít o účinný marketingový tah.